s_800_550_16777215_0_1_cache_klixok2watermark_aa854017b7b2f9e0d953094167081279.jpg

Proponowany porządek LIV Sesji Rady Gminy Czarna Dąbrówka, która odbędzie się w dniu 22 stycznia 2024 roku (poniedziałek) o godzinie 15.15 w sali widowiskowej GCKiB.

Godzina 15:15

1. Sprawy regulaminowe

  • otwarcie sesji i stwierdzenie quorum
  • przyjęcie porządku obrad sesji
  • przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji

2. Sprawozdanie z działalności Komisji stałych za 2023 rok.

  • sprawozdanie z działalności Komisji Oświaty Kultury i Spraw socjalnych
  • sprawozdanie z działalności Komisji Rozwoju Społeczno-Gospodarczego
  • sprawozdanie z działalności Komisji Rewizyjnej
  • sprawozdanie z działalności Komisji Skarg, Wniosków i Petycji

3. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy o pracy Rady Gminy Czarna Dąbrówka za rok 2023.

4. Informacje przewodniczących komisji stałych Rady Gminy o pracy w okresie międzysesyjnym.

5. Podjęcie uchwał w sprawie:

  • wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowej położonej w miejscowości Mikorowo wg druku nr 604;
  • wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości oddanej w użytkowanie wieczyste zabudowanej budynkiem wg druku nr 605;
  • wystąpienia z wnioskiem do Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji za pośrednictwem Wojewody Pomorskiego o zmianę rodzajów miejscowości położonych na terenie Gminy Czarna Dąbrówka wg druku nr 606;
  • przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego teren działki nr 504/9, położonej w obrębie ewidencyjnym Nożyno, gmina Czarna Dąbrówka wg druku nr 607;
  • przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego teren działki nr 146/4, położonej w obrębie ewidencyjnym Unichowo, gmina Czarna Dąbrówka wg druku nr 608;
  • przyjęcia Programu Usług Społecznych Gminy Czarna Dąbrówka na lata 2024-2025 wg druku nr 609;
  • określenia szczegółowych warunków przyznawania oraz odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania, a także określenia szczegółowych warunków przyznawania, wymiaru i zakresu usług sąsiedzkich, sposobu rozliczania wykonania usług sąsiedzkich i rozszerzenia katalogu osób uprawnionych do tych usług wg druku nr 610;
  • przyjęcia planów pracy stałych Komisji Rady Gminy Czarna Dąbrówka na 2024 rok wg druku nr 611;
  • uchwalenia ramowego planu pracy Rady Gminy Czarna Dąbrówka na 2024 rok i sposobu jego realizacji wg druku nr 612;

6. Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego Rady w okresie międzysesyjnym.

  • przedstawienie informacji o złożonych interpelacjach i zapytaniach radnych;
  • pozostałe informacje.

7. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym.

8. Interpelacje, zapytania oraz wolne wnioski radnych.

9. Zapytania sołtysów i zaproszonych gości.

10. Odpowiedzi Wójta na zapytania i wolne wnioski.

11. Zakończenie obrad sesji Rady Gminy.

Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U.2023 poz.40)  – pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy