s_800_550_16777215_0_1_cache_klixok2watermark_aa854017b7b2f9e0d953094167081279.jpg

Proponowany porządek LI Sesji Rady Gminy Czarna Dąbrówka, która odbędzie się w dniu 12 października 2023 roku (czwartek) o godzinie 14.30 w sali narad Urzędu Gminy w Czarnej Dąbrówce.

Godzina 14.30

  1. Sprawy regulaminowe
  1. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum
  2. przyjęcie porządku obrad sesji
  3. przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji

2. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy o złożonych oświadczeniach majątkowych.

3. Informacja Wójta Gminy o złożonych oświadczeniach majątkowych.

4. Informacje przewodniczących komisji stałych Rady Gminy o pracy w okresie międzysesyjnym.

5. Podjęcie uchwał w sprawie:

  • zmiany regulaminu określającego wysokość oraz szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatków za wysługę lat, motywacyjnego, funkcyjnego i za warunki pracy oraz innych składników wynagrodzenia, w placówkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Czarna Dąbrówka wg druku nr 570;
  • opłaty miejscowej wg druku nr 571;
  • opłaty targowej wg druku nr 572;
  • zmian w budżecie gminy na 2023 rok wg druku nr 573;
  • wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Czarna Dąbrówka na lata 2023 – 2038 wg druku nr 574;
  • określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na rok 2024 w Gminie Czarna Dąbrówka wg druku nr 575;
  • zasad i trybu udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków, sposobów jej rozliczania oraz sposobów kontroli w ramach środków pozyskanych z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków wg druku nr 576;
  • ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaka ratownika OSP i kandydata na strażaka ratownika OSP z terenu Gminy Czarna Dąbrówka wg druku nr 577;
  • wyrażenia zgody na zniesienie współwłasności nieruchomości położonej w Czarnej Dąbrówce przy ul. Gdańskiej 5 wg druku nr 578;
  • likwidacji na terenie gminy Czarna Dąbrówka ośrodka wsparcia pod nazwą Klub „SENIOR+” wg druku nr 579.

6. Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego Rady w okresie międzysesyjnym.

  1. przedstawienie informacji o złożonych interpelacjach;
  2. pozostałe informacje.

7. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym.

8. Zapytania radnych, wolne wnioski.

9. Zapytania sołtysów i zaproszonych gości.

10. Odpowiedzi Wójta na zapytania i wolne wnioski.

11. Zakończenie obrad sesji Rady Gminy.

Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U.2023 poz.40 ze zm.)  – pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy