s_800_550_16777215_0_1_cache_klixok2watermark_aa854017b7b2f9e0d953094167081279.jpg

Proponowany porządek XLIX Sesji Rady Gminy Czarna Dąbrówka, która odbędzie się w dniu 7 sierpnia  2023 roku (poniedziałek) o godzinie 15.15 w sali narad Urzędu Gminy w Czarnej Dąbrówce.

1. Sprawy regulaminowe

  1. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum
  2. przyjęcie porządku obrad sesji
  3. przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji

2. Informacje przewodniczących komisji stałych Rady Gminy o pracy w okresie międzysesyjnym.

3. Ocena stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz funkcjonowanie Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Czarna Dąbrówka.

4. Podjęcie uchwał w sprawie:

  • zmiany uchwały Nr I/6/2018 Rady Gminy Czarna Dąbrówka z dnia 19 listopada 2018 r. w sprawie ustalenia składu osobowego stałych komisji Rady Gminy Czarna Dąbrówka wg druku nr 541;
  • zmiany uchwały nr XL/470/2022 Rady Gminy Czarna Dąbrówka z dnia 21 listopada 2022 r. w sprawie opłaty miejscowej wg druku nr 542;
  • wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość wg druku nr 543;
  • wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość wg druku nr 544;
  • wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość wg druku nr 545;
  • wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość wg druku nr 546;
  • wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość wg druku nr 547;
  • wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość wg druku nr 548;
  • wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość wg druku nr 549;
  • wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość wg druku nr 550;
  • wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość wg druku nr 551;
  • wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość wg druku nr 552;
  • przekazania do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gdańsku skargi Prokuratora Rejonowego w Lęborku na uchwałę Rady Gminy Czarna Dąbrówka wraz z odpowiedzią na skargę wg druku nr 553;
  • przedłużenia terminu rozpatrzenia skargi na działalność Wójta Gminy Czarna Dąbrówka wg druku nr 554;
  • przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego teren działki nr 55/11, położonej
    w obrębie ewidencyjnym Jasień, gmina Czarna Dąbrówka wg druku nr 555;
  • przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego teren działki nr 38/2, położonej
    w obrębie ewidencyjnym Kleszczyniec, gmina Czarna Dąbrówka wg druku nr 556;
  • przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Kleszczyniec, gmina Czarna Dąbrówka z wyłączeniem działki nr 38/2, położonej w obrębie Kleszczyniec, gmina Czarna Dąbrówka wg druku nr 557;
  • zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych wg druku nr 558,
  • wysokości ekwiwalentu pieniężnego za udział w działaniach ratowniczych, akcjach ratowniczych, szkoleniu lub ćwiczeniu wg druku nr 559;
  • określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w oddziałach przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych i publicznych innych formach wychowania przedszkolnego prowadzonych przez Gminę Czarna Dąbrówka
  • wg druku nr 560;
  • zmian w budżecie gminy na 2023 rok wg druku nr 561.

5. Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego Rady w okresie międzysesyjnym.

  1. przedstawienie informacji o złożonych interpelacjach;
  2. pozostałe informacje.

6. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym.

7. Zapytania radnych, wolne wnioski.

8. Zapytania sołtysów i zaproszonych gości.

9. Odpowiedzi Wójta na zapytania i wolne wnioski.

10. Zakończenie obrad sesji Rady Gminy.

Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U.2023 poz.40 ze zm.)  – pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy