Proponowany porządek XLIV Sesji Rady Gminy Czarna Dąbrówka, która odbędzie się w dniu 6 marca 2023 roku (poniedziałek) o godzinie 15.15 w sali narad Urzędu Gminy Czarna Dąbrówka.
Godzina 15.15
- Sprawy regulaminowe
- otwarcie sesji i stwierdzenie quorum
- przyjęcie porządku obrad sesji
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji
2. Sprawozdanie z działalności Komisji stałych za 2022 rok.
- sprawozdanie z działalności Komisji Oświaty Kultury i Spraw socjalnych
- sprawozdanie z działalności Komisji Rozwoju Społeczno-Gospodarczego
- sprawozdanie z działalności Komisji Rewizyjnej
- sprawozdanie z działalności Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
3. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy o pracy Rady Gminy Czarna Dąbrówka za rok 2022.
4. Informacje przewodniczących komisji stałych Rady Gminy o pracy w okresie międzysesyjnym.
5. Podjęcie uchwał w sprawie:
- przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Czarna Dąbrówka w 2023 roku wg druku nr 500;
- wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowej położonej w miejscowości Czarna Dąbrówka wg druku nr 501;
- wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowej położonej w miejscowości Mikorowo wg druku nr 502;
- zmiany uchwały nr XXIX/273/2013 Rady Gminy Czarna Dąbrówka z dnia 25 września 2013 roku w sprawie regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Czarna Dąbrówka wg druku nr 503;
- zmiany Uchwały Nr XVIII/216/2020 Rady Gminy Czarna Dąbrówka z dnia 28.09.2020r. w sprawie określenia szczególnych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze
i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznym, oraz szczególnych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania wg druku nr 504; - przyjęcia Programu Osłonowego„Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2023 w Gminie Czarna Dąbrówka. wg druku nr 505;
- zmian w budżecie gminy na 2023 rok wg druku nr 506.
6. Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego Rady w okresie międzysesyjnym.
- przedstawienie informacji o złożonych interpelacjach i zapytaniach radnych;
- pozostałe informacje.
7. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym.
8. Interpelacje, zapytania oraz wolne wnioski radnych.
9. Zapytania sołtysów i zaproszonych gości.
10. Odpowiedzi Wójta na zapytania i wolne wnioski.
11. Zakończenie obrad sesji Rady Gminy.
Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. 2023 poz. 40) – pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy
-