s_800_550_16777215_0_1_cache_klixok2watermark_aa854017b7b2f9e0d953094167081279.jpg

Proponowany porządek XXXVII Sesji Rady Gminy Czarna Dąbrówka, która odbędzie się w dniu 22 sierpnia 2022 roku (poniedziałek) o godzinie 15.15 w sali narad Urzędu Gminy Czarna Dąbrówka.

Godzina 15.15

1. Sprawy regulaminowe

  1. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum
  2. przyjęcie porządku obrad sesji
  3. przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji

2. Uroczyste ślubowanie nowo wybranego Sołtysa Sołectwa Jerzkowice.

3. Informacje przewodniczących komisji stałych Rady Gminy o pracy w okresie międzysesyjnym.

4. Podjęcie uchwał w sprawie:

  1. uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego teren działki nr 55/11, położonej w obrębie ewidencyjnym Jasień, gmina Czarna Dąbrówka wg druku nr 443;
  2. wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość wg druku nr 444;
  3. wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość wg druku nr 445;
  4. wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość wg druku nr 446;
  5. wyznaczenia miejsca do prowadzenia handlu w piątki i soboty przez rolników i ich domowników oraz uchwalenia regulaminu określającego zasady prowadzenia handlu w piątki i soboty przez rolników i ich domowników w miejscu wyznaczonym do prowadzenia handlu w piątki i soboty przez rolników i ich domowników w Gminie Czarna Dąbrówka wg druku nr 447;
  6. przyjęcia Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Czarna Dąbrówka do roku 2030 z uwzględnieniem roku bazowego (2013) oraz roku kontrolnego (2020) wg druku nr 448;
  7. wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Czarna Dąbrówka na lata 2022-2036 wg druku nr 449;
  8. zmian w budżecie gminy na 2022 rok wg druku nr 450.

5. Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego Rady w okresie międzysesyjnym.

  1. przedstawienie informacji o złożonych interpelacjach;
  2. pozostałe informacje.

6. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym.

7. Zapytania radnych, wolne wnioski.

8. Zapytania sołtysów i zaproszonych gości.

9. Odpowiedzi Wójta na zapytania i wolne wnioski.

10. Zakończenie obrad sesji Rady Gminy.

Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U.2022 poz.559 z zm.)  – pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.