s_800_550_16777215_0_1_cache_klixok2watermark_aa854017b7b2f9e0d953094167081279.jpg

Proponowany porządek XXIX Sesji Rady Gminy Czarna Dąbrówka, która odbędzie się w dniu 18 października 2021 roku (poniedziałek) o godzinie 15.15 w sali widowiskowej Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki w Czarnej Dąbrówce.

Godzina 15.15

1. Sprawy regulaminowe:

  1. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum
  2. przyjęcie porządku obrad sesji
  3. przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji

2. Informacje przewodniczących komisji stałych Rady Gminy o pracy w okresie międzysesyjnym.

3. Podjęcie uchwał w sprawie:

  • przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego teren działek nr: 45, 44, 43, 42/1, 42/2, 42/3, 42/4, 42/5, położonych w obrębie ewidencyjnym Unichowo, gmina Czarna Dąbrówka wg druku nr 336
  • uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego teren działek nr 434, 323/1, 295/4, część działki nr 33, położonych w obrębie Łupawsko oraz część działki nr 65 położonej w obrębie Jasień, gmina Czarna Dąbrówka wg druku nr 337
  • wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Gminą Bytów w sprawie zasad prowadzenia grupy katechetycznej; wg druku nr 338
  • określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na rok 2022 wg druku nr 339
  • opłaty miejscowej wg druku nr 340
  • opłaty targowej wg druku nr 341
  • rozpatrzenia wniosku E.W. wg druku nr 342
  • rozpatrzenia wniosku Pani B.K. złożonego do Rady Gminy Czarna Dąbrówka wg druku nr 343
  • udzielenia pomocy rzeczowej Powiatowi Bytowskiemu wg druku nr 344
  • zmian w budżecie gminy na 2021 rok wg druku nr 345
  • wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Czarna Dąbrówka na lata 2021 — 2035 wg druku nr 346
  • zaciągnięcia długoterminowego kredytu wg druku nr 347

4. Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego Rady w okresie międzysesyjnym.

  • przedstawienie informacji o złożonych interpelacjach i zapytaniach radnych;
  • pozostałe informacje.

5. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym.

6. Interpelacje, zapytania oraz wolne wnioski radnych.

7. Zapytania sołtysów i zaproszonych gości.

8. Odpowiedzi Wójta na zapytania i wolne wnioski.

9. Zakończenie obrad sesji Rady Gminy.

Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U.2021
poz. 1372) - pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu
umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.

-