s_800_550_16777215_0_1_cache_klixok2watermark_aa854017b7b2f9e0d953094167081279.jpg

Proponowany porządek XXII Sesji Rady Gminy Czarna Dąbrówka, która odbędzie się w dniu 8 lutego 2021 roku (poniedziałek) o godzinie 15.00 w sali widowiskowej Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki w Czarnej Dąbrówce.

Godzina 15.00

1. Sprawy regulaminowe

  1. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum
  2. przyjęcie porządku obrad sesji
  3. przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji

2. Informacje przewodniczących komisji stałych Rady Gminy o pracy w okresie międzysesyjnym.

3. Podjęcie uchwał w sprawie:

  1. przyjęcia planów pracy stałych Komisji Rady Gminy Czarna Dąbrówka na 2021 rok według druku nr 258
  2. wyrażenia zgody na ustanowienie ograniczonego prawa rzeczowego — służebności przesyłu na nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czarna Dąbrówka według druku nr 259
  3. wyrażenia zgody na ustanowienie ograniczonego prawa rzeczowego — służebności przesyłu na nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czarna Dąbrówka druku nr 260
  4. wyrażenia zgody na ustanowienie ograniczonego prawa rzeczowego — służebności przesyłu na nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czarna Dąbrówka według druku nr 261
  5. wyrażenia zgody na ustanowienie ograniczonego prawa rzeczowego — służebności przesyłu na nieruchomości stanowiącej własność Gminy Czarna Dąbrówka według druku nr 262
  6. przekazania do rozpatrzenia skargi na pracownika Urzędu Gminy w Czarnej Dąbrówce do załatwienia Wójtowi Gminy Czarna Dąbrówka według druku nr 263
  7. rozpatrzenia petycji - listu otwartego Międzynarodowej Koalicji dla Ochrony Polskiej Wsi — Stowarzyszenie Polska Wolna od GMO dotyczącej podjęcia uchwały popierającej petycję: Alarm! STOP zabójczemu GMO — Stop niebezpiecznej SZCZEPIONCE!” według druku nr 264
  8. wniesienia skargi kasacyjnej do Naczelnego Sądu Administracyjnego według druku nr 265
  9. zmian w budżecie gminy na 2021 rok według druku nr 266

4. Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego Rady w okresie międzysesyjnym.

  1. przedstawienie informacji o złożonych interpelacjach i zapytaniach radnych;
  2. pozostałe informacje.

5. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym.

6. Interpelacje, zapytania oraz wolne wnioski radnych.

7. Odpowiedzi Wójta na zapytania i wolne wnioski.

8. Zakończenie obrad sesji Rady Gminy.

Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U.2020 poz.713) - pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu
umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy