Proponowany porządek XIX Sesji Rady Gminy Czarna Dąbrówka, która odbędzie się w dniu 26 października 2020 roku (poniedziałek) o godzinie 15.00 w sali widowiskowej Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki w Czarnej Dąbrówce.
Godzina 15.00
1. Sprawy regulaminowe
- otwarcie sesji i stwierdzenie quorum
- przyjęcie porządku obrad sesji
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji
2. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy o złożonych oświadczeniach majątkowych.
3. Informacja Wójta Gminy o złożonych oświadczeniach majątkowych.
4. Informacje przewodniczących komisji stałych Rady Gminy o pracy w okresie międzysesyjnym.
5. Podjęcie uchwał w sprawie:
- rozpatrzenia wniosku mieszkańców działek letniskowych w Nożynie według druku nr 233
- rozpatrzenia skargi na działania Wójta Gminy Czarna Dąbrówka według druku nr 234
- rozpatrzenia skargi na działalność Wójta Gminy Czarna Dąbrówka według druku nr 235
- przyjęcia programu usuwania Azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Czarna Dąbrówka na lata 2020-2032 według druku nr 236
- przystąpienia do wspólnej realizacji inwestycji Gminy Czarna Dąbrówka oraz Nadleśnictwa Cewice pn.: „ Remont drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr 335, obręb Rokity” według druku nr 237
- w sprawie zmiany uchwały Nr XVIII/220/2020 Rady Gminy Czarna Dąbrówka z dnia 28 września 2020 r. w sprawie opłaty miejscowej według druku nr 238
- w sprawie zmiany uchwały Nr XVIII/222/2020 Rady Gminy Czarna Dąbrówka z dnia 28 września 2020 r. w sprawie uchwalenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Czarna Dąbrówka, przyjętego uchwałą Nr IV/26/2002 Rady Gminy Czarna Dąbrówka z dnia 30 grudnia 2002 roku, ze zmianami przyjętymi uchwałą Nr XXIV/195/05 Rady Gminy Czarna Dąbrówka z dnia 30 marca 2005 roku, uchwałą Nr XVI/140/04 Rady Gminy Czarna Dąbrówka z dnia 40 kwietnia 2004 roku, uchwałą Nr IV/28/2015 Rady Gminy Czarna Dąbrówka z dnia 19 lutego 2015 roku oraz uchwałą Nr VI/56/2015 Rady Gminy Czarna Dąbrówka z dnia 27 kwietnia 2015 roku. według druku nr 239
- w sprawie zmian w budżecie gminy na 2020 rok według druku nr 240
6. Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego Rady w okresie międzysesyjnym.
- przedstawienie informacji o złożonych interpelacjach i zapytaniach radnych;
- pozostałe informacje.
7. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym.
8. Interpelacje, zapytania oraz wolne wnioski radnych.
9. Odpowiedzi Wójta na zapytania i wolne wnioski.
10. Zakończenie obrad sesji Rady Gminy.
Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U.2020 poz.713) – pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy