Proponowany porządek XVIII Sesji Rady Gminy Czarna Dąbrówka, która odbędzie się w dniu 28 września 2020 roku (poniedziałek) o godzinie 15.00 w sali widowiskowej Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki w Czarnej Dąbrówce.
Godzina 15.00
1. Sprawy regulaminowe
- otwarcie sesji i stwierdzenie quorum
- przyjęcie porządku obrad sesji
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji
2. Informacje przewodniczących komisji stałych Rady Gminy o pracy w okresie międzysesyjnym.
3. Podjęcie uchwał w sprawie:
- określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania według druku nr 223
- wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowej położonej
w miejscowości Kleszczyniec oznaczonej jako działka nr 72/3 według druku nr 224 - rozpatrzenia wniosku dotyczącego podjęcia interwencji w sprawie przywrócenia do pracy w Szkole Podstawowej w Nożynie według druku
nr 225 - określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na rok 2021 według druku nr 226
- opłaty miejscowej według druku 227
- opłaty targowej według druku 228
- uchwalenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Czarna Dąbrówka, przyjętego uchwałą Nr IV/26/2002 Rady Gminy Czarna Dąbrówka z dnia 30 grudnia 2002 roku, ze zmianami przyjętymi uchwałą Nr XXIV/195/05 Rady Gminy Czarna Dąbrówka z dnia 30 marca 2005 roku, uchwałą Nr XVI/140/04 Rady Gminy Czarna Dąbrówka z dnia 40 kwietnia 2004 roku, uchwałą Nr IV/28/2015 Rady Gminy Czarna Dąbrówka z dnia 19 lutego 2015 roku oraz uchwałą Nr VI/56/2015 Rady Gminy Czarna Dąbrówka z dnia 27 kwietnia 2015 roku według druku nr 229
- w sprawie wprowadzenia zamian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gmina Czarna Dąbrówka na lata 2020-2035 według druku nr 230
- w sprawie zmian w budżecie gminy na 2020 rok według druku nr 231
- w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu według druku nr 232
4. Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego Rady w okresie międzysesyjnym.
- przedstawienie informacji o złożonych interpelacjach i zapytaniach radnych;
- pozostałe informacje.
5. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym.
6. Interpelacje, zapytania oraz wolne wnioski radnych.
7. Zapytania sołtysów i zaproszonych gości.
8. Odpowiedzi Wójta na zapytania i wolne wnioski.
9. Zakończenie obrad sesji Rady Gminy.
Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U.2020 poz.713) – pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy